Coś od siebie, na temat plotek!


Witam wszystkich bardzo serdecznie. Wiecie co? Muszę coś napisać tak od siebie. Mógłbym napisać że Doda rozstała się ze swoim facetem po raz enty (przypuszczam, że akcja robiona pod tabloidy). Mogę też wstawić filmik z zamachu ISIS, ale dlaczego?po co? Miałby dużą oglądalność. Na początku myślałem żeby zrobić bloga, który będzie miał bardzo dużo odsłon. Jednak żeby miał dużo odsłon to musi się na nim dziać. Nawet myślałem o tym aby wymyślać jakieś plotki. Jeny jak dobrze że w to nie brnąłem dalej, mógłbym trafić do kicia. Na pewno bym miał informacje z pierwszej ręki. Zamysł był taki zrobić dużo odsłon i zarobić dużo kasy. 

Stwierdziłem że pójdę w innym kierunku. Jeżeli wszystkie plotki są złe i mają za zadaniu oczerniać kogoś to ja zrobię wszystko na odwrót. Na tym blogu miały być informacje pozytywne aby człowiek czytający je mógłby odpocząć, zrelaksować się, myśleć dobrze o tej witrynie. Jednak poszło to trochę w innym kierunku. Na tym blogu znajdziecie skandale i to jakie. Jednak te informacje mają największą siłę przebicia. Później pomyślałem że zrobię coś jakby scalenie wszystkich plotek w jednym miejscu. Był to strzał w 10. Nie musiałem mieć pomysłów robiłem kopiuj wklej a odsłony rosły z dnia na dzień. Nic dziwnego jak w jednym dniu na blogu znajdowało się 10 odnośników do różnych plotek gwiazd. W jakiś sposób się wyróżniałem. Jednak najwięcej odsłon mają te posty które zrobiłem od siebie. 

Kurcze straszne są nie które komentarze ludzi pod różnymi postami. Typu dobrze że jej się tak stało itp. Jednak nienawiść złość, oszczerstwo nie sprzedaje się dobrze po ;prostu znikąd. Po prostu niektórzy uwielbiają to że komuś się nie powodzi i jest to przykre. Podobno szczególnie dotyczy to Polaków. Jednak takie serwisy jak Pudelek Hot Plota czy Pomponik robią plotki wyssane z palca. Bo taka jest tematyka tych serwisów. Jednak ogromna rzesza ludzi w to wieży. Jest to dziwne i nienormalne. Nie zmienię tego ani ty ani ja, ale może dzięki temu wpisowi spojrzysz na to wszystko z innej strony? Zastanów się jak ty byś się czuł jakby tobie tak jechali w komach.

Wypowiedz się jeżeli wg ktoś tam jest

-Pozdrawiam plotki w show biznesie

Komentarze

Marcin Mielcarek Kasia wilk